miercuri, 8 aprilie 2020

08 aprilie 2020. Perechea a II-a. 2 ore. COT 17.09. Evaluare formativă.


Evaluarea este parte integrantă a procesului de învăţământ, care interacţionează cu obiectivele, cu conţinuturile şi cu metodologia didactică. Pentru o evaluare eficientă este necesar să se pună accent pe aprecierea procesului de învăţare, a competenţelor achiziţionate, a progresului realizat, a produselor activităţii elevilor. Obiectivele evaluării pun accent pe progresul personal al elevului,  pe  evoluţia personală în diferite activităţi profesionale şi dorinţa de a obţine succes. 
Proba scrisă sub formă de test  permite verificarea obiectivă şi simultană a tuturor elevilor din grupă, având posibilitatea să-şi etaleze în mod independent cunoştinţele şi capacităţile, fără intervenţia directă a profesorului. Evaluarea formativă a elevilor se face pe tot parcursul procesului de predare-învăţare și are rolul de a remedia lacunele sau erorile săvârşite de elevi, de a compara performanţele elevilor cu anumite criterii stabilite, orientează elevul asupra a ceea ce trebuie să înveţe,  face funcţională reglarea şi autoreglarea didactică.
După finisarea a două unități de învățare - 8 unități de conținut, elevii au fost evaluați în baza unui test quiz, creat pe platforma classroom, iar , în caz de probleme tehnice privind utilizarea dispozitivelor de către elevi, a fost  creată varianta Word a testului pentru a fi trimisa pe e-mail. Testul conține 12 itemi. Elevii au primit pe e-mail și pe platforma classroom toate resursele necesare pentru pregătirea de evaluare. 
Grupa COT 17.09 Classroom

http://muhaz.org/e-learning-si-sisteme-de-invatare-la-distanta/33098_html_m25d1d01d.png

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu