Evaluarea
este parte integrantă a procesului de învăţământ, care interacţionează cu
obiectivele, cu conţinuturile şi cu metodologia didactică. Pentru o evaluare
eficientă este necesar să se pună accent pe
aprecierea procesului de învăţare, a competenţelor achiziţionate, a progresului realizat, a produselor activităţii
elevilor. Obiectivele evaluării pun accent pe progresul personal al
elevului, pe evoluţia personală în diferite activităţi
profesionale şi dorinţa de a obţine succes.
Proba scrisă sub formă de test permite verificarea obiectivă şi simultană a
tuturor elevilor din grupă, având posibilitatea să-şi etaleze în mod
independent cunoştinţele şi capacităţile, fără intervenţia directă a
profesorului. Evaluarea
formativă a elevilor se
face pe tot parcursul procesului de predare-învăţare și are
rolul de a remedia lacunele sau erorile săvârşite de elevi, de a compara performanţele elevilor cu anumite criterii stabilite, orientează
elevul asupra a ceea ce trebuie să înveţe, face funcţională
reglarea şi autoreglarea didactică.
După finisarea a două unități de învățare - 8 unități de conținut, elevii au fost evaluați în baza unui test quiz, creat pe platforma classroom, iar , în caz de probleme tehnice privind utilizarea dispozitivelor de către elevi, a fost creată varianta Word a testului pentru a fi trimisa pe e-mail. Testul conține 12 itemi. Elevii au primit pe e-mail și pe platforma classroom toate resursele necesare pentru pregătirea de evaluare.
Grupa COT 17.09 Classroom
http://muhaz.org/e-learning-si-sisteme-de-invatare-la-distanta/33098_html_m25d1d01d.png
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu