Studiul individual ghidat
de profesor la disciplina Etica profesională presupune modalitatea de învăţare şi autoinstruire, ce include
studiul bibliografiei obligatorii și suplimentare a cursului Etică profesională, consultarea
resurselor electronice de pe Internet, studierea și utilizarea materialelor
didactice ale profesorului (conspecte, proiecte, modele etc.) în scopul
aplicării acestora în realizarea sarcinilor de studiu.
Orele de studiu individual contribuie la creșterea încrederii în sine și a nivelului de
autostimă al elevului, la modul său de a raţiona și a aplica în practică cunoștințele acumulate. Sarcinile realizate de
elevi în cadrul orelor de studiu individual conferă elevului o creştere a
nivelului de inteligenţă, a capacităţii de rezolvare a diverselor situaţii/problemă
și a spiritului de inițiativă. Studiul
individual stimulează creativitatea, independenţa şi responsabilitatea, ceea ce
duce la obţinerea de rezultate mai bune la şcoală şi în viaţă. În cadrul orelor
de studiu individual elevii prezintă proiecte, referate, eseuri, sinteze
bibliografice, comunicări(conferințe, mese rotunde, dezbateri) în diferite
formate: hârtie A3, A4; Word, PPT/Prezy etc. Studiul individual include și consultaţii
suplimentare pentru elevii cu un rating scăzut, care întîmpină dificultăţi la
realizarea sarcinilor, discuţii sau alte forme interactive de comunicare, realizarea evaluărilor curente, verificarea
testelor, a lucrărilor de control, a eseelor, referatelor, rapoartelor etc.
Ultima lecție din cadrul disciplinei Etică profesională Studiu individual a fost desfășurată asincron pe classroom, comunicarea fiind realizată simultan prin mesaje classroom, viber și gmail.
Elevii au prezentat referate, conform temelor și cerințelor enunțate, au prezentat lucrările restante, au luat cunoștință de situația școlară, de notele de la contact direct și studiu individual, unii elevi cu multe absențe au primit sarcini noi.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu