vineri, 10 aprilie 2020

10 aprilie 2020. Studiul individual ghidat: perechea I. EI 16.09. 2 ore. Prezentarea unui referat: teme recomandate: ”Portretul etico-moral al evaluatorilor imobiliari din R. Moldova”; ”Sustenabilitatea și responsabilitățile sociale în etica afacerilor”.


Studiul individual ghidat de profesor la disciplina Etica profesională presupune modalitatea de învăţare şi autoinstruire, ce include studiul bibliografiei obligatorii și suplimentare a cursului Etică profesională, consultarea resurselor electronice de pe Internet, studierea și utilizarea materialelor didactice ale profesorului (conspecte, proiecte, modele etc.) în scopul aplicării acestora în realizarea sarcinilor de studiu.             
            Orele de studiu individual contribuie la creșterea  încrederii în sine și a nivelului de autostimă al elevului, la modul său de a raţiona și a aplica în practică  cunoștințele acumulate. Sarcinile realizate de elevi în cadrul orelor de studiu individual conferă elevului o creştere a nivelului de inteligenţă, a capacităţii de rezolvare a diverselor situaţii/problemă și a spiritului de inițiativă.  Studiul individual stimulează creativitatea, independenţa şi responsabilitatea, ceea ce duce la obţinerea de rezultate mai bune la şcoală şi în viaţă. În cadrul orelor de studiu individual elevii prezintă proiecte, referate, eseuri, sinteze bibliografice, comunicări(conferințe, mese rotunde, dezbateri) în diferite formate: hârtie A3, A4; Word, PPT/Prezy etc.  Studiul individual include și consultaţii suplimentare pentru elevii cu un rating scăzut, care întîmpină dificultăţi la realizarea sarcinilor, discuţii sau alte forme interactive de comunicare,  realizarea evaluărilor curente, verificarea testelor, a lucrărilor de control, a eseelor, referatelor, rapoartelor etc.
Ultima lecție din cadrul disciplinei Etică profesională Studiu individual a fost desfășurată asincron pe classroom, comunicarea fiind realizată simultan prin mesaje classroom, viber și gmail.
Elevii au prezentat referate, conform temelor și cerințelor enunțate, au prezentat lucrările restante, au luat cunoștință de situația școlară, de notele de la contact direct și studiu individual, unii elevi  cu multe absențe au primit sarcini noi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu